fredag 22 februari 2013

Tusen frågor


Jag ställer frågan till mig själv: Varför har jag inte köpt stödstrumpor tidigare?
My God va skönt det är. Jag känner mig flera kilo lättare.

Andra frågor jag ställer, inte bara till mig själv utan till er andra också.
Första gången barnet äter till exempel pannkakor, vilken sylt ska jag servera?
Dennis tar lingonsylt och jag hallonsylt? Kanske gillar han jordgubbssylt bäst, men hur vet jag det?

Dennis äter ketchup på sin korv, jag äter senap. Hur vill pyret ha det?

Sen funderar jag såklart över mycket annat också, kanske lite mer väsentliga saker som hur man ammar? Hur mycket kläder ska han ha på sig när vi går ut?

Man kanske förstår att jag har tusen frågor, men jag antar att allt faller sig naturligt. I alla fall så längtar jag oerhört mycket.



1 kommentar:

  1. Åh vännen, du ska ha så många frågor. Det har vi alla. Men mycket kommer falla sig naturligt när ni är där (moders instinkten). Sen kommer det alltid dycka upp massa nya frågor med tiden, som ibland kan kännas konstiga men man vill bara sitt lilla hjärta det bästa.
    Jag läbgtar till vår spa helg. Vi har endel frågor vi ska försöka lösa då! :)


    SvaraRadera